Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd welke bij elk artikel vermeld staat is een indicatie. Als het geen voorraadartikel is, dan moeten wij het artikel bij de leverancier bestellen en zijn we afhankelijk van hun leversnelheid. Voor artikelen welke wij op voorraad hebben geldt: besteld op werkdagen voor 12:00 uur, betekent dezelfde dag verzonden.

Als jouw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wachten wij met uitleveren, tot het laatste artikel in ons magazijn binnenkomt. Zodra het laatste artikel bij ons binnen is, zullen wij dezelfde dag de complete bestelling versturen. Kortom: Als je meerdere artikelen bestelt met een verschillende levertijd, dan dien je uit te gaan van het artikel met de langste levertijd.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij ons zijn meerdere mogelijkheden om te betalen.
Klik 
hier voor een compleet overzicht van onze betalingsmogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €6,95 per bestelling. Als je meerdere artikelen besteld, dan betaal je maar 1x verzendkosten. De getoonde verzendkosten gelden ALLEEN voor bezorging binnen Nederland en België. Voor andere landen gelden andere tarieven.

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?

Alle artikelen welke een maximale lengte hebben van 175 cm en maximaal gewicht van 30 kg worden met onze pakketdienst (DPD) verstuurd. Het kan zijn dat jouw bestelling over meerdere pakketten wordt verdeeld, om aan bovenstaande eisen te voldoen. Al onze wanddecoraties worden verzonden in een stevige kartonnen verpakking. 

Om de kans op een succesvolle aflevering te vergroten, is het handig om een afleveradres op te geven waar jij of iemand anders aanwezig is, bijvoorbeeld jouw werk. Via jouw email-adres sturen wij je een track & trace code, zodat jij jouw pakket kunt volgen. Mocht je onverhoopt niet aanwezig zijn om je pakket(ten) in ontvangst te nemen, dan wordt/worden je pakket(ten) bij de buren achtergelaten of bij een parcelshop van DPD.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle informatie om je bestelling te retourneren vindt je op de pagina retourneren.

Wat als ik niet thuis ben bij de aflevering?

Wij versturen al onze pakketten via DPD. Als je niet thuis bent, dan proberen we jouw pakket eerst bij de buren af te leveren. Als dat niet lukt, dan bezorgen we je pakket bij een Pick-up parcelshop in de buurt. Daar kun je je pakket zelf afhalen binnen 7 dagen. Via de Track & Trace link kun je zien wanneer jouw pakket wordt bezorgd.

Wat is het levergebied?

Wij leveren via de site Yourdecoration.be alleen in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Oostenrijk.

Waar kan ik mijn actiecode / kortingscode invullen?

Heb je een kortingscode? Deze kun je invullen tijdens het bestellen in stap 'Informatie' in het veld 'Cadeaubon of kortingscode' (hieronder in het rood aangegeven). Dit veld bevindt zich rechts in je scherm, boven de kassabon. Klik vervolgens op ‘Toepassen’. Jouw korting wordt dan gelijk verwerkt.


kortingscode veld


Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken voor één bestelling?

Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes en/of acties met elkaar te combineren. Voorbeeld: je hebt per e-mail een kortingscode ontvangen en je wilt deze combineren met onze ‘Koop meer en bespaar meer! ‘ actie waarbij je 5, 7,5 of 10% korting krijgt bij het kopen van 2, 3 of 5 artikelen. Kortingscodes kunnen niet bij elkaar opgeteld worden, per bestelling kan er dus slechts één korting van toepassing zijn. De waarde van de korting kan ook nooit leiden tot enige uitkering in de vorm van contante betaling. Indien je bestelling geannuleerd wordt, wordt het bedrag van de korting niet terugbetaald.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan elke nieuwsbrief die je van ons ontvangt, is er mogelijkheid om je af te melden. Wanneer dit niet lukt, neem dan contact op met de klantenservice.

Diamond Paintings

Zijn alle lijsten geschikt voor Diamond Paintings?

Onze fotolijsten met plexiglas met zijn geschikt voor Diamond Paintings, behalve de lijst types Evry en Bordeaux. Daarnaast zijn onze fotolijsten met echt glas ook niet geschikt voor Diamond Paintings. 

De hoogte van het profiel van deze lijsten is niet hoog genoeg om, naast het glas en de achterwand ook nog een Diamond Painting te plaatsen. Let op: Alle lijsten hebben een anti-reflex kunststof glas, waardoor de Painting van dichtbij een beetje wazig kan zijn.

Hoe kan ik mijn Fotobehang het beste plakken?

Wil je graag fotobehang bestellen of heb je deze al aangeschaft, maar heb je twijfels hoe je deze het beste kunt plakken? Bekijk hier een handleiding en tips hoe je het makkelijkst behang kunt aanbrengen.

Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW

Het glas is beschadigd, wat nu?

Wij leveren ons kunststof glas met aan beide kanten een beschermfolie. Een kant heeft een gekleurde beschermfolie. De andere kant heeft transparante beschermfolie. Heb je aan beide kanten de beschermfolie verwijderd en er zijn nog beschadigingen, neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe wordt de maat berekend?

De maten die wij vermelden op onze site zijn de binnenmaten van de fotolijsten. Om tot deze maat te komen, meet je de maat van het in te lijsten werk. Deze maat is bepalend voor de grootte van jouw fotolijst.

Wanneer je gebruik maakt van een passe-partout, dan moet de binnenmaat van de passe-partout gelijk zijn aan het kunstwerk en is de fotolijst groter.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via klantenservice@yourdecoration.nl. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Wij verzoeken je vriendelijk om jouw klacht duidelijk te omschrijven en eventueel aan te vullen met foto's. 

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun jij jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Wat is de garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Wat betekent de Trusted Shops Kopersbescherming?

Yourdecoration is gecertificeerd met Trusted Shops keurmerk. Je kunt onbezorgd op onze website bestellen. Mocht er onverwacht iets mis gaan tijdens het online shoppen, dan is jouw aankoopbedrag op basis van de kopersbescherming gewaarborgd – onafhankelijk van de door jouw gebruikte betaalmethode. Als je kiest voor de gratis kopersbescherming, dan ben je automatisch en gratis verzekerd wanneer je aankopen doet bij webshops met een geldig Trusted Shops keurmerk. 

Welke zekerheid biedt de kopersbescherming?
- Bij het niet ontvangen van jouw bestelling
- Bij verlies van betaling, bijvoorbeeld bij herroeping, retourzending en transportverlies, ongeacht de gekozen betaalmethode
- Webshop is failliet
- Kosteloos tot € 2500,- en automatisch bij elke aankoop
- Bij elke webshop met een geldig Trusted Shops keurmerk

Hoe zijn de algemene voorwaarden tot stand gekomen?

De Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014. Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie met uitzondering van financiële diensten als bedoeld in de Wet Financieel Toezicht en voor zover deze diensten onder toezicht staan van de Autoriteit Financiële Markten. Bekijk hier de algemene voorwaarden.

Heb je nog geen antwoord gevonden op jouw vraag of het is nog niet helemaal duidelijk, neem dan contact met ons op via klantenservice@yourdecoration.nl, chat of bel ons +078485983. Wij helpen je graag!


Hoe verloopt de bestelprocedure

Stap 1. Klik op één artikel, vervolgens kom je de productpagina van het gewenste artikel. Hier vindt je nog een uitgebreidere beschrijving en specificatie. Klik vervolgens op de button 'In winkelwagen'. Het artikel komt vervolgens in je winkelwagen terecht.

Stap 2. In je winkelwagen kun je kiezen uit  ‘Winkelwagen bekijken’, 'Afrekenen' of 'Terugkeren naar winkel'. Als jouw bestelling compleet is, klik dan op ‘Winkelwagen bekijken’. Je kunt op elk gewenst moment via het winkelwagen symbool rechtsboven jouw winkelwagen bekijken en op ‘Afrekenen’ klikken om af te gaan afrekenen.

Stap 3. Controleer de inhoud van jouw winkelwagen. Check ook de gewenste aantallen. Je kunt hier het aantal nog aanpassen of een artikel verwijderen middels het ‘min en plus’ symbool. Als het klopt, klik je op de button ‘Afrekenen’. Je komt dan op onze afrekenpagina.

Stap 4. Informatie / Contactgegevens: Vul de gevraagde gegevens in. Een account aanmaken is niet verplicht.

Heb je een kortingscode, dan kun je deze rechtsboven invullen en vervolgens op ‘Toepassen’ klikken. Jouw korting wordt dan gelijk verwerkt.

Stap 5. Betaalmethode: Kies de door jou gewenste betaalmethode.

Indien het factuuradres anders is dan het afleveradres, kun je het factuuradres op deze pagina invullen. Klik dan op het bolletje voor 'Een ander factuuradres gebruiken'.

 

Stap 6. Onthoud mij: Als je deze aanvinkt, dan hoef je de volgende keer als je weer op onze website bent niet opnieuw jouw gegevens in te vullen. Door op de button 'Bestelling voltooien' te klikken, geef je akkoord op onze Voorwaarden en wordt jouw bestelling in ons systeem opgenomen. 

Je wordt doorverwezen naar een beveiligde betaalpagina om jouw bestelling te betalen. Nadat de betaling is voltooid, krijg je altijd een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice.

Waar komen onze reviews vandaan?

Wij zijn aangesloten bij Trusted Shops. Alleen klanten die een aankoop hebben gedaan kunnen een review plaatsen. Kijk hier op onze Trusted Shops pagina voor meer informatie en de laatste officiële reviews.