Wij gebruiken cookies om advertenties te personaliseren, om functies voor sociale media aan te bieden en om toegang tot onze website te analyseren. Indien u verder gaat op deze website, gaat uw daarmee akkoord. Meer informatie kunt u vinden in onze privacyverklaring
X

KOPERSBESCHERMING

SNELLE LEVERING

Veel gestelde vragen

1. Bestelling

1.1 Hoe verloopt de bestelprocedure

Stap 1. Klik op één artikel, vervolgens kom je de productpagina van het gewenste artikel. Hier vindt je nog een uitgebreide beschrijving en specificatie. Klik vervolgens op de button 'In winkelwagen'. Het artikel komt vervolgens in je winkelwagen terecht.

Stap 2. In je winkelwagen kun je kiezen uit ‘Verder te winkelen’ of ‘Bekijk winkelwagen’. Als je bestelling compleet is, klik dan op ‘Bekijk winkelwagen’.
Je kunt op elk gewenst moment via het winkelwagen symbool rechtsboven in de blauwe balk uw winkelwagen bekijken en op ‘Bestellen’ klikken om af te gaan afrekenen.

Stap 3. Controleer de inhoud van je winkelwagen. Check ook de gewenste aantallen. Je kunt hier het aantal nog aanpassen of een artikel verwijderen middels het ‘min en plus’ symbool. Als je een opmerking hebt, dan kun je deze in het veld 'Notitie' invullen. Als het klopt, klik je op de button ‘Bestellen’. Je komt dan op onze afreken pagina. 

Stap 4. Informatie / Contactgegevens: Vul de gevraagde gegevens in. De velden gemarkeerd met een * zijn verplicht. Deze hebben wij minimaal nodig om je bestelling correct af te ronden.
Heb je een kortingscode, dan kun je deze rechts boven je kassabon invullen en vervolgens op ‘Toepassen’ klikken. Jouw korting wordt dan gelijk verwerkt. 

Stap 5. Verzendmethode: Klik de door jou gewenste verzendmethode aan.

Stap 6. Betaalmethode: Kies de door jou gewenste betaalmethode.

Stap 7. Controleer je bestelling: Je ziet een compleet overzicht van de door jou geselecteerde producten. Deze kun je nog eens rustig controleren en eventueel aanpassen.

Stap 10. Onthoud mij: Als je deze aanvinkt dan hoef je de volgende keer als je weer op onze website bent niet opnieuw je gegevens in te vullen. Door op de button 'Bestelling voltooien' te klikken, geef je akkoord op onze Voorwaarden en wordt jouw bestelling in ons systeem opgenomen. Je wordt doorverwezen naar een beveiligde betaalpagina om jouw bestelling te betalen.

Nadat de betaling is voltooid krijgt u altijd een bevestigingsmail. Mocht u deze niet ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice.

1.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd welke bij elk artikel vermeld staat is een indicatie. Als het geen voorraad artikel is, dan moeten wij het artikel bij de leverancier bestellen en zijn we afhankelijk van hun leversnelheid. 

Voor artikelen welke wij op voorraad hebben geldt: besteld op werkdagen voor 12:00 uur, volgende dag geleverd. 

Als je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan wachten wij met uitleveren, tot het laatste artikel in ons magazijn binnenkomt. Zodra het laatste artikel bij ons binnen is, zullen wij dezelfde dag de complete bestelling versturen.
Kortom: Als je meerdere artikelen besteld met een verschillende levertijd, dan dien je uit te gaan van het artikel met de langste levertijd.

1.3 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €5,95 per bestelling. Als je meerdere artikelen besteld, dan betaal je maar 1x verzendkosten. De getoonde verzendkosten gelden ALLEEN voor bezorging binnen Nederland en België. Voor andere landen gelden andere tarieven.

1.4 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Klik hier voor een compleet overzicht van onze betalingsmogelijkheden. 

1.5 Hoe wordt mijn pakket bezorgd?

Alle artikelen welke een maximale lengte hebben van 175cm en maximaal gewicht van 30kg worden met onze pakketdienst (DPD) verstuurd. Het kan zijn dat uw order over meerdere pakketten wordt verdeeld om aan bovenstaande eisen te voldoen.

Al onze wanddecoratie worden verzonden in een stevige kartonnen verpakking. Om de bezorgkans te vergroten is het handig om een afleveradres op te geven waar jij of iemand anders aanwezig is bijv. je werk. Via uw email-adres sturen wij je een track&trace code, zodat jij je pakket kunt volgen.

Mocht je onverhoopt niet aanwezig zijn om je pakket(ten) in ontvangst te nemen, dan wordt/worden je pakket(ten) bij de buren achtergelaten of bij een parcelshop van DPD.

1.6 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle informatie om je bestelling te retourneren vindt u op de pagina retourneren.

1.7 Wat is het levergebied?

Wij leveren via de site Yourdecoration.be alleen in België, Nederland, Duitsland en Oostenrijk.

1.8 Waar kan ik mijn actiecode / kortingscode invullen? 

Heb je een kortingscode? Deze kun je invullen tijdens het bestellen in stap 'Informatie' in het veld 'Kortingscode'. Dit veld bevindt zicht rechts in je scherm, boven de kassabon. Klik vervolgens op ‘Toepassen’. Jouw korting wordt dan gelijk verwerkt. 
kortingscode veld

1.10 Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief? 

Onderaan elke nieuwsbrief die je van ons ontvangt, is er mogelijkheid om je af te melden.  

1.11 Wat betekent de Tursted Shops Kopersbescherming?

Yourdecoration is gecertificeerd met Trusted Shops keurmerk. Je kunt onbezorgd op onze website bestellen. Mocht er onverwacht iets mis gaan tijdens het online shoppen, dan is jouw aankoopbedrag op basis van de kopersbescherming gewaarborgd – onafhankelijk van de door jou gebruikte betaalmethode.

Als je kiest voor de gratis kopersbescherming, dan ben je automatisch en gratis verzekerd wanneer je aankopen doet bij webshops met een geldig Trusted Shops keurmerk.

Welke zekerheid biedt de kopersbescherming?
- Bij niet-levering
- Bij verlies van betaling, bijv. bij herroeping, retourzending en transportverlies
- Ongeacht de gekozen betaalmethode
- Kosteloos tot € 2500,- en automatisch bij elke aankoop
- Bij elke webshop met een geldig Trusted Shops keurmerk  

 

2. Algemene voorwaarden

2.1 Hoe zijn de algemene voorwaarden tot stand gekomen?

Deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.

Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie met uitzondering van financiële diensten als bedoeld in de Wet Financieel Toezicht en voor zover deze diensten onder toezicht staan van de Autoriteit Financiële Markten. Download hier de algemene voorwaarden.

3. Klachten

3.1 Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

3.2 Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@yourdecoration.be.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht duidelijk te omschrijven en evt. aan te vullen met foto's.

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit?
Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Als u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag of het is nog niet helemaal duidelijk.
Neem dan contact met ons op via klantenservice@yourdecoration.be of bel ons. Wij helpen u graag!

4. Garantie

4.1 Wat is de garantie?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie

5. Prijzen op website

5.1 Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW